MENU
Audi A4 Turbo Quattro ABT 1.8
Hyundai Atos 1.0
Citroen 2 CV 600 cc
Fiat Sceicento
Huyndai
Coupe FX 1.6
Home |

Αριστα υλικά
Καταπληκτική θέση
οδήγησης
Θετικό - Ακριβες
τιμόνι
Οδική συμπεριφορά
πολύ πάνω απο τις ικανότητές μου
Σπόρ ανάρτηση που
δεν σου κάνει λιθοτριψία (με στάνταρ ζάντες 16'')
Επιταχύνσεις όσο
να ανοιγοκλείσεις τα βλέφαρα σου
ΦΡΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Το πρωτο
αυτοκίνητο που είναι στη κατοχή μετά απο 5 και 500000 χλμ. που μπαίνω μέσα
για να πάω γρήγορη βόλτα και μόνο γιαυτό
Κρύβει χιλόμετρα,
το καταλαβαίνεις απο τη στιγμή που παρατηρήσεις με ποια ταχύτητα πλησιάζεις
τον μπροστινό που κινείται στην Εθνική με 140-150
Τερματίζει κοντερ
(260) ενώ συνεχείζεις να μιλάς με το συνοδηγό που νομίζει ότι πας με 200
Η ανάρτηση
αρχιζει να μαλακώνει μετά τα 230 (κοντέρ)
Δεν μπορώ να βρώ
τα όρια του αυτοκινήτου σε δρόμο με στροφές
Η γυναίκα μου
όταν το οδήγησε τρελάθηκε και το θέλει συνέχεια. Ευτυχώς μου δίνει το Atos
1000cc στο οποίο κάποιος έχει κόψει το σύρμα του γκαζιού και όταν πατάς δε
γίνεται τίποτα.
Είναι μπλέ και
λερώνει
Σε νορμάλ οδήγηση
(έως 140 - 150 στην Εθνική) καιει περίπου όσο και το Atos, άν το πατήσεις
όμως πρέπει να σέρνεις και το βυτίο μαζί σου
Κοπανάει στα σκαψίματα
των δρόμων
Μικρή καμπίνα.
Foto
Gallery | ABT
Dynograms |
Competition|
Platforms |
Audi
Purchasing Checklist |
Trip Computer
| Diagnostic
Trouble Codes |
Maintenance |
The Quattro System
|